/ Często zadawane pytania

W jakich krajach można dokonywać zakupów online?
Obecnie można dokonywać zakupów w Polsce, Niemczech (za wyjątkiem wyspy Helgoland i miejscowości Büsingen), w Hiszpanii, Francji (za wyjątkiem Departamentów Zamorskich), we Włoszech (za wyjątkiem San Marino, Liviano, Campione d´Italia i wód Jeziora Lugano), w Holandii, Monako, Luksemburg, Szwajcaria ,Szwecji, Danii, Belgii, Portugalii , oraz w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Danii, Irlandii, Grecji, Belgii i Austria.

W ilu językach można surfować po sieci?
W tej chwili języki dostępne w sklepie EyeMasters to: polski i angielski . Wciaż pracujemy nad udoskonaleniem i ulepszeniem strony EyeMasters oraz nad zwiększeniem ilości oferowanych języków.

Czy otrzymam ten sam produkt, który widzę na zdjęciu?
Tak, za wyjątkiem produktów wykonywanych ręcznie, w przypadku których może występować minimalna różnica w wykończeniu. Pamiętaj, że kolory wyświetlane na Twoim monitorze mogą różnić się nieznacznie od faktycznych kolorów produktów, co jest od nas niezależne. Dodatkowo w przypadku niektórych dodatków do produktów, jak futerały, ściereczki mogą występować różnice w zależności od dostępności od ich produktu.

Czy istnieje możliwość otrzymywania okresowo przez e-maila informacji z ostatnimi nowościami i ofertami ?
Tak. Wystarczy wejść na „NEWSLETTER”, a uzyska się informacje dotyczące ostatnich nowości, okazji i wyprzedaży w EyeMasters.

Czy mogę zrezygnować z korzystania z Newslettera EyeMasters ?
W części „NEWSLETTER” możesz w prosty sposób zrezygnować z tej usługi. Wystarczy wpisać dane i wybrać WYSŁAĆ".

Jak mogę odzyskać hasło, które zapomniałem/am?
Jeśli zapomniałeś/aś hasła, możesz je odzyskać w zakładce „TWOJE KONTO”. Otrzymasz e-mail z nowym hasłem.

Jak mogę się upewnić o właściwym dokonaniu zakupu?
Po dokonaniu zakupu otrzymasz e-mail potwierdzający zakup. Jeśli nie otrzymałbyś/łabyś go, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Czy mogę dysponować informacjami dotyczącymi stanu mojego zamówienia?
Tak. Wejdź na „ZŁOŻONE ZAMÓWIENIA” w „TWOJE KONTO”, a zobaczysz stan swojego zamówienia w czasie rzeczywistym.

Czy mogę usunąć jakiś produkt z mojego zamówienia?
Tak. W części „TWÓJ KOSZYK” możesz usunąć artykuły, których nie chcesz pod warunkiem, że nie dokonałeś/aś jeszcze zamówienia.

Czy mogę anulować zamówienie?
Tak. Możesz anulować zamówienie w części „ZŁOŻONE ZAMÓWIENIA” na swoim koncie, pod warunkiem, że nie zostało ono wysłane.

Co należy zrobić w przypadku otrzymania wadliwego produktu?
W EyeMasters dokładamy wszelkich starań by sprzedawane produkty były w stanie idealnym, lecz jeśli wyjątkowo zdarzy się, że otrzymasz wybrakowany towar, jak najszybciej skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Co należy zrobić w przypadku otrzymania niewłaściwego produktu?
W przypadku otrzymania przez omyłkę produktu, który nie był zamówiony, należy się skontaktować z naszym Działem Obsługi Klienta.

Czy moje dane osobowe mają charakter poufny?
Wszystkie przekazywane nam informacje mają charakter prywatny i poufny i są one przeznaczone do rozwoju, wypełniania i wykonywania umowy kupna sprzedaży, obsługi Twoich zapytań oraz udzielania Tobie informacji dotyczących produktów. W celu zapoznania się ze szczegółami, przeczytaj naszą Politykę Prywatności.

Jak mogę się skontaktować z Działem Obsługi Klienta?
Możesz przekazać nam swoje zapytania lub komentarze za pomocą formularza kontakt owego dostępnego na naszej stronie internetowej.

delivery


Wysyłka w 24h

returns

14 dni
na zmianę decyzji

about us

Najwyższy standard
Najwyższa jakość

returns

24 miesięczna
gwarancja

Newsletter

Wpisz adres e-mail